CONFERINȚE LA EFORIE NORD

Organizează evenimente de succes la Eforie Nord

Situat la doar câțiva pași de malul mării, Ana Hotels Europa din Eforie Nord reprezintă locul ideal pentru tot ceea ce ai nevoie, de la întâlniri de afaceri, conferințe, traininguri, congrese, lansări de produse la nunți romantice, botezuri și aniversări speciale. Descoperă cei 900 de metri pătrați de spațiu luminos cu design contemporan, care poate găzdui până la 600 de oaspeți.
Oferă savoare evenimentului tău cu preparate delicioase și adaptate cerințelor tale. Ai încredere în echipa noastră talentată care te va ajuta în organizarea evenimentelor oferindu-ți suport complet, de la recomandările pentru pachetele şi ofertele de cazare pentru grupuri, până la propunerile de activități pentru teambuilding.


DESCRIERE SĂLI DE EVENIMENTE     SOLICITARE OFERTĂ

Ballroom Europa 3 Module

Ana Hotels Europa Ballroom este cea mai spațioasă locație a noastră și poate găzdui până la 500 de invitați; poate fi împărțită în 3 săli pentru sesiuni separate. Europa Ballroom include și un foaier – excelent pentru pauze de cafea sau petreceri corporate.

Foaier

Foaierul sălii Europa Ballroom poate găzdui conferințe, standuri de prezentare și zone de înregistrare de asemenea, locul potrivit pentru o relaxantă pauză de cafea. Pentru petreceri și evenimente private, foaierul poate fi utilizat drept un spațiu elegant de recepție.

Phoenix (Module din Ballroom Europa)

Workshop-urile, seminariile și evenimentele private organizate în această atmosferă primitoare a acestei săli se bucură de o gamă variată de facilități, inclusiv acces la Wi-Fi, echipament tehnice. Capacitatea sălii este de până la 250 persoane și poate fi aranjată în format cocktail, teatru, U-shape, banchet și sală de clasă.

Helios (Module din Ballroom Europa)

Workshop-urile, seminariile și evenimentele private organizate în această atmosferă primitoare a acestei săli se bucură de o gamă variată de facilități, inclusiv acces la Wi-Fi, echipament tehnice. Capacitatea sălii este de până la 150 persoane și poate fi aranjată în format cocktail, teatru, U-shape, banchet și sală de clasă.

Cronos (Module din Ballroom Europa)

Workshop-urile, seminariile și evenimentele private organizate în această atmosferă primitoare a acestei săli se bucură de o gamă variată de facilități, inclusiv acces la Wi-Fi, echipament tehnice. Capacitatea sălii este de până la 150 persoane și poate fi aranjată în format cocktail, teatru, U-shape, banchet și sală de clasă.

Terasa Mercur

Terasa oferă o priveliște spectaculoasă a mării și este ideală pentru workshop-uri, conferințe de mici dimensiuni, întâlniri de afaceri, prezentări de produse și poate acomoda până la 70 de persoane în format cocktail.

Urania

Această sală modernă de conferințe se poate uni cu sala Medeea și poate gâzdui până la 50 de invitați. Este potrivită pentru ședințe și evenimente de mici dimensiuni - ședințe lunare, seminarii.

Medeea + Urania

Aceste elegante săli moderne de conferință se pot uni pentru a gâzdui până la 150 de invitați și furnizează acces la un foaier modern cu dotări multimedia, echipament audiovizual și acces wireless la internet.

Diagrama capacității

COCKTAIL

TEATRU

SALĂ CLASĂ

FORMĂ-U

BANCHET

Ballroom Europa 3 Module 500 400 250 100 240
Foaier 300 - - - -
Phoenix (Module din Ballroom Europa) 250 180 100 50 60
Helios (Module din Ballroom Europa) 150 100 70 40 40
Cronos (Module din Ballroom Europa) 150 80 60 30 40
Terasa Mercur 70 60 42 28 40
Urania 50 40 30 20 40
Medeea + Urania 150 100 60 42 120
  • COCKTAIL
    500
  • TEATRU
    400
  • SALĂ CLASĂ
    250
  • FORMĂ-U
    100
  • BANCHET
    240
  • COCKTAIL
    300
  • TEATRU
    -
  • SALĂ CLASĂ
    -
  • FORMĂ-U
    -
  • BANCHET
    -
  • COCKTAIL
    250
  • TEATRU
    180
  • SALĂ CLASĂ
    100
  • FORMĂ-U
    50
  • BANCHET
    60
  • COCKTAIL
    150
  • TEATRU
    100
  • SALĂ CLASĂ
    70
  • FORMĂ-U
    40
  • BANCHET
    40
  • COCKTAIL
    150
  • TEATRU
    80
  • SALĂ CLASĂ
    60
  • FORMĂ-U
    30
  • BANCHET
    40
  • COCKTAIL
    70
  • TEATRU
    60
  • SALĂ CLASĂ
    42
  • FORMĂ-U
    28
  • BANCHET
    40
  • COCKTAIL
    50
  • TEATRU
    40
  • SALĂ CLASĂ
    30
  • FORMĂ-U
    20
  • BANCHET
    40
  • COCKTAIL
    150
  • TEATRU
    100
  • SALĂ CLASĂ
    60
  • FORMĂ-U
    42
  • BANCHET
    120

PETRECERE CORPORATE & TEAM BUILDING LA MALUL MĂRII

Pentru ca e vară, e cald, și suntem dornici de activități fresh, de ce nu ai organiza un teambuilding activ și revigorant pentru echipa ta, la Ana Hotels Europa, pe malul Mării Negre. Grădina hotelului, piscina exterioară și terasele hotelului sunt ideale pentru activitățile din cadrul teambuilding-ului și pentru organizarea unei petreceri corporate personalizată, de care colegii tăi sigur își vor aminti cu plăcere peste ani. Rezultatul? O echipă mai unită, relaxată și pregătită de noi provocări profesionale. Bazează-te pe sprijinul echipei noastre în procesul de organizare, inclusiv cu serviciul de catering.

Pentru rezervări: Telefon: 0241 702 810 I Email: sales-hoteleuropa@anahotels.ro.