Informații de călătorie: Actualizare COVID-19

Urmărim îndeaproape informările Grupului Român de Comunicare Strategică, Ministerului Sănătății din România și declarațiile Organizației Mondiale a Sănătății cu privire la cazurile noi de Corona Virus (COVID-19) și urmăm îndrumările acestora precum și pe cele ale departamentelor locale de sănătate publică.

Așa cum a fost întotdeauna, securitatea oaspeților și angajaților noștri rămâne prioritatea noastră. Facem tot ce putem pentru a vă asigura siguranța călătoriei și pentru a oferi flexibilitate maximă, deoarece situația din jurul noului Corona Virus (COVID-19) continuă să evolueze.

Vom continua să actualizăm această pagină cu cele mai recente informații privind siguranța călătoriilor, flexibilitatea rezervării, punctele și statutul de membru al programului nostru de loialitate și sprijinirea comunității noastre.

Sănătate și igienă

ANA Hotels este pregătită să își primească oaspeții, odată cu revenirea treptată și precaută la vechi și dragi obiceiuri – călătoriile și vacanțele. Pentru a putea menține aceste simple libertăți pe termen lung, fără teamă, echipa ANA Hotels a încheiat un parteneriat cu Rețeaua de sănătate REGINA MARIA.

Împreună cu specialiștii în medicină, am dezvoltat un set de proceduri specifice pentru a spori siguranța clienților noștri în locațiile ANA Hotels - Athenee Palace Hilton Bucharest, Crowne Plaza București, Sport, Poiana și Bradul din Poiana Brașov și Europa din Eforie Nord, pornind de la masuri aplicate intern, de instruire a angajaților cu privire la sănătate, siguranță, igienă și folosirea echipamentelor de protecție.

De asemenea am implementat măsuri sporite de curățenie și igienizare a hotelurilor în baza unor fluxuri si proceduri întocmite cu respectarea tuturor recomandărilor oficiale si cele ale specialiștilor. Conform Ordinului MEEMA nr. 1731/832/2020, privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul virus SARS CoV-2 și pentru asigurarea desfășurării activităților în condiții de siguranță sanitară în domeniul economiei, pe durata stării de alertă, se respecta următoarele masuri: 

De către angajați: fiecare membru al personalului hotelier respecta cu strictețe măsurile de bază pentru protejarea împotriva COVID-19, cum ar fi:

  • igiena mâinilor;
  • distanțarea fizică;
  • evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii cu mâinile neigienizate;
  • respectarea igienei respiratorii;
  • respectarea recomandării de a rămâne acasă și de a solicita asistență medicală medicului de familie, dacă are simptome specifice bolii.

 La recepțiile hotelurilor:

  • Menținem toate echipamentele de protecție necesare la dispoziția angajaților si clienților – măști, panouri despărțitoare, dispensare cu gel dezinfectant;
  • Monitorizam atent incidentele relevante, cum ar fi cererile pentru consultații medicale sau valori mari ale temperaturii;

În camerele de oaspeți: am implementat protocoale riguroase de curățenie și dezinfectare, cu o atenție deosebită acordată obiectelor cu atingere frecventă. Spălarea și dezinfectarea suprafețelor din camere și a spațiilor comune se face cu soluții dezinfectante pe bază de alcool sau clor, avizate conform Ministerului Sănătății.

În cabinetele de tratamente SPA de îngrijire personala (cosmetică) și zonele de agrement de la exterior: am implementat un program de măsuri riguroase de curățenie și dezinfectare ale cabinetelor de tratament, ale șezlongurilor și a altor obiecte utilizate în jurul piscinelor exterioare, spațiilor de joacă sau pe plaja privată. Apa din piscinele cu apă dulce este tratată chimic conform normelor DSP, iar la piscina cu apă sărată din lacul Techirghiol există o salinitate ridicată, de 80-90 grame/litru, ce oferă siguranță epidemiologică.

În zonele publice: acordam o atenție deosebita curățeniei și dezinfectării acestor zone - recepțiile hotelurilor, recepțiile SPA, zonele de așteptare, lifturi și butoanele lifturilor, mânerele ușilor, toalete publice, etc. Folosirea lifturilor va fi făcută doar dacă este strict necesar și numai de către cel mult două persoane odată sau membrii aceleiași familii, care vor purta măști de protecție în tot timpul folosirii liftului.

În restaurante și baruri: am adaptat serviciile permise de alimentație publică, în conformitate cu recomandările curente și viitoare, privind siguranța angajaților, a oaspeților și alimentelor. Am sporit numărul de distribuitoare cu senzori pentru dezinfectarea mâinilor, atât în spațiile pentru clienți cât și în cele pentru angajați.

Zone administrative: Protocoalele de verificare a stării de sănătate și a temperaturii sunt efectuate la intrarea în tură a fiecărui angajat, iar în zonele în care aceștia lucrează, frecvența de curățare a fost sporită.

Astfel, atunci când oaspeții noștri  vor alege să vină în oricare dintre hotelurile ANA Hotels (din București, Eforie Nord și Poiana Brașov), se vor putea bucura de serviciile turistice, cu toată încrederea în calitatea, profesionalismul și siguranța serviciilor noastre.

http://www.ms.ro/coronavirus-covid-19/

Informații pentru oaspeți

Vă informăm că în toate hotelurile ANA se respectă reglementările privind protecția datelor cu caracter personal și a dreptului la viață privată și confidențialitate, în tot procesul de monitorizare a oaspeților.

La momentul rezervării, vă rugăm să aveți în vedere următoarele aspecte:

1.       În cadrul hotelului: 

  • În spațiile publice închise se instituie obligativitatea purtării măștii de protecție;
  • Consultați și respectați afișajele informative din cadrul hotelului, referitoare la măsurile de siguranță sanitară;
  • Evitați călătoriile în cazul în care aveți simptome specifice infecției cu Covid 19;
  • Atât timp cât legislația o impune, vom monitoriza temperatura tuturor persoanelor care intră în hotelurile noastre, folosind termo-scannere de la distanta, fără contact uman;
  • Oaspeții care în timpul șederii vor avea simptome respiratorii vor fi îndrumați să rămână în camerele lor, până când vor fi consultați de către un medic (conducerea hotelului se va ocupa imediat de aceasta si va oferi recomandări de igienă de bază, dacă este nevoie).
  • Personalul hotelier va promova în permanență în rândul oaspeților măsurile de distanțare fizică, purtarea măștii, curățarea mâinilor și igiena respiratorie;
  • În cazul în care, în cadrul hotelului, în rândul personalului sau oaspeților apare un caz confirmat de COVID-19, conducerea hotelului va contacta Direcția de Sănătate Publică pentru efectuarea anchetei epidemiologice și stabilirea măsurilor ce se impun.

2.       Pentru o claritate a măsurilor, vă invităm să consultați detaliile următoare:

  • distanțarea fizică presupune abținerea de la îmbrățișare, pupat sau strângerea mâinilor în cadrul interacțiunilor cu alte persoane. Aceasta presupune menținerea unei distanțe de cel puțin 1.5 m și evitarea oricărei persoane care tușește sau strănută;
  • igiena mâinilor înseamnă spălarea mâinilor în mod regulat și riguros cu apă și săpun și dezinfecția cu un dezinfectant de mâini pe bază de alcool; se recomandă dezinfectarea mâinilor după orice schimb de obiecte (bani, carduri de credit) cu alte persoane;
  • se va evita atingerea ochilor, nasului și a gurii cu mâinile neigienizate;
  • igiena respiratorie înseamnă acoperirea gurii și a nasului cu pliul cotului sau cu un șervețel, în caz de tuse sau strănut; șervețelul utilizat trebuie aruncat imediat într-un coș de gunoi cu capac; 

3.       Tratamente cosmetice la SPA- urile din cadrul hotelurilor:

  • Accesul la aceste servicii se va realiza cu programare prealabilă, astfel încât sa se evite timpii de așteptare și formarea de aglomerări. 
  • La efectuarea programării, clientul va fi informat asupra faptului că accesul în interiorul incintei se va realiza doar după verificarea temperaturii, care nu trebuie să depășească 37,3°C și sub rezerva absenței simptomelor virozelor respiratorii.

4.        Alte informații de interes aplicabile în perioada stării de alertă – conform măsurilor publicate de autorități, cele de mai jos sunt provizorii, urmând să revenim cu informații actualizate în momentul în care apar modificări: 

  • Într-o primă etapă restaurantele si barurile din incinta hotelurilor nu vor funcționa. Conform ultimelor informații, din 01/06/20 se vor redeschide terasele, apoi din 15/06/20 restaurantele se vor redeschide parțial, urmând ca de la 01/07/20 acestea sa funcționeze la capacitate normală, cu respectarea anumitor recomandări făcute de autorități și în situația în care nu există derapaje majore în cifrele comunicate de Comitetul de Supraveghere a Situațiilor de Urgență. Între timp servirea mesei se va face în regim room-service
  • Locurile special amenajate pentru fitness, saune, piscină interioară, activități de tratament balnear din spatii închise etc., din incinta hotelurilor, în această primă etapă, rămân închise. 
  • Se suspendă activitatea în spațiile deschise pentru administrare plaje sau ștranduri/piscine exterioare, acestea urmând sa fie redeschise începând cu 15/06/20

 5.       Politica de anulare

Ca răspuns la schimbarea condițiilor pieței, Ana Hotels se angajează să asigure oaspeților noștri o experiență flexibilă în această perioadă provocatoare.

Renunțăm la taxele noastre de anulare dacă doriți să modificați sau să anulați orice rezervare individuală de tip ”Early booking”, pachet sau rezervare garantată pentru sejururi până la 04 Iunie 2020, cu până la 48 de ore înainte de sosire. Restituirile depozitelor pentru rezervările individuale pot fi efectuate cu până la 90 de zile de la data procesării anulării. Cu toate acestea, modificările de date pot fi supuse disponibilității și unor diferențe de tarif.

Rezervările individuale viitoare pot fi anulate gratuit cu până la 2-7 zile înainte de sosire, doar în cazul în care nu sunt de tip ”Early Booking”, cu discount-uri sau pachete care sunt supuse unor condiții de plată anticipată. Eventualele anulări ale unor evenimente speciale vor fi evaluate de la caz la caz de către hoteluri. Pentru rezervările de grup, vom lucra strâns cu dvs., de la caz la caz, pentru a gestiona orice modificare sau anulare.

Dacă rezervarea dvs. a fost făcută prin intermediul unei agenții de turism online (cum ar fi booking.com, expedia.com, etc) sau printr-o altă platformă profesională de rezervări (Hotelbeds, DOTW, etc), contactați direct furnizorul de rezervări pentru modificări sau anulări.

Pentru membrii programului IN by Ana Hotels

Călătoriile și vacanțele sunt un mod de viață pentru membrii IN by Ana Hotels. Împreună am clădit o relație de încredere pe care am îndulcit-o cu un program susținut de loialitate. Astăzi, circumstanțele ne obligă la o pauză cu care nu suntem întocmai obișnuiți. Fiecare la casele noastre, plănuind revederea care va avea gustul lunii de miere după atâtea zile, săptămâni și luni petrecute departe de toate.

În anticiparea acestei revederi, am decis să extindem pe o perioadă de 1 an atât valabilitatea punctelor de loialitate, cât și statusul posesorilor de carduri Gold si Platinum ce ar fi urmat să expire până la 30 iunie 2020.

Când totul va reveni pe un făgaș mai familiar, sperăm să ne reîntâlnim odihniți, încrezători, și curioși ca în primul an de viață.

Să ne revedem cu bine!

21 Mai 2020

Rezervă-ți sejurul

Verifică disponibilitatea