INFORMAȚII DE CĂLĂTORIE: ACTUALIZARE COVID-19
Urmărim îndeaproape informările Grupului Român de Comunicare Strategică, Ministerului Sănătății din România și declarațiile Organizației Mondiale a Sănătății cu privire la cazurile noi de Corona Virus (COVID-19) și urmăm îndrumările acestora precum și pe cele ale departamentelor locale de sănătate publică.
Așa cum a fost întotdeauna, securitatea oaspeților și angajaților noștri rămâne prioritatea noastră. Facem tot ce putem pentru a vă asigura siguranța călătoriei și pentru a oferi flexibilitate maximă.
Vom continua să actualizăm această pagină cu cele mai recente informații privind siguranța călătoriilor, flexibilitatea rezervării, punctele și statutul de membru al programului nostru de loialitate și sprijinirea comunității noastre.
 

SĂNĂTATE ȘI IGIENĂ
ANA Hotels este pregătită să își primească oaspeții, odată cu revenirea treptată și precaută la vechi și dragi obiceiuri – călătoriile și vacanțele. Pentru a putea menține aceste simple libertăți pe termen lung, fără teamă, echipa ANA Hotels a încheiat un parteneriat cu Rețeaua de sănătate REGINA MARIA.
Împreună cu specialiștii în medicină, am dezvoltat un set de proceduri specifice pentru a spori siguranța clienților noștri în locațiile ANA Hotels - Athenee Palace Hilton Bucharest, Crowne Plaza Bucharest, Sport, Poiana și Bradul din Poiana Brașov și Europa din Eforie Nord, pornind de la măsuri aplicate intern, de instruire a angajaților cu privire la sănătate, siguranță, igienă și folosirea echipamentelor de protecție.
De asemenea, am implementat măsuri sporite de curățenie și igienizare a hotelurilor în baza unor fluxuri si proceduri întocmite cu respectarea tuturor recomandărilor oficiale și cele ale specialiștilor. Conform Ordinului MEEMA nr. 1731/832/2020, privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul virus SARS CoV-2 și pentru asigurarea desfășurării activităților în condiții de siguranță sanitară în domeniul economiei se respectă următoarele măsuri:
De către angajați: fiecare membru al personalului hotelier respectă cu strictețe măsurile de bază pentru protejarea împotriva COVID-19, cum ar fi:
•    igiena mâinilor;
•    evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii cu mâinile neigienizate;
•    respectarea igienei respiratorii;
•    respectarea recomandării de a rămâne acasă și de a solicita asistență medicală medicului de familie, dacă are simptome specifice bolii.
 La recepțiile hotelurilor:
•    Menținem toate echipamentele de protecție necesare la dispoziția angajaților și clienților – măști, dispensere cu gel dezinfectant;
•    Monitorizam atent incidentele relevante, cum ar fi cererile pentru consultații medicale;
În camerele oaspeților: am implementat protocoale riguroase de curățenie și dezinfectare, cu o atenție deosebită acordată obiectelor cu atingere frecventă. Spălarea și dezinfectarea suprafețelor din camere și a spațiilor comune se face cu soluții dezinfectante pe bază de alcool sau clor, avizate conform Ministerului Sănătății.
În cabinetele de tratamente SPA de îngrijire personala (cosmetică) și zonele de agrement de la exterior: am implementat un program de măsuri riguroase de curățenie și dezinfectare ale cabinetelor de tratament, ale șezlongurilor și a altor obiecte utilizate în jurul piscinelor exterioare, spațiilor de joacă sau pe plaja privată. Apa din piscinele cu apă dulce este tratată chimic conform normelor DSP, iar la piscina cu apă sărată din lacul Techirghiol există o salinitate ridicată, de 80-90 grame/litru, ce oferă siguranță epidemiologică.
În zonele publice: acordăm o atenție deosebită curățeniei și dezinfectării acestor zone - recepțiile hotelurilor, recepțiile SPA, zonele de așteptare, lifturi și butoanele lifturilor, mânerele ușilor, toalete publice etc.
În restaurante și baruri: am adaptat serviciile permise de alimentație publică, în conformitate cu recomandările curente și viitoare, privind siguranța angajaților, a oaspeților și alimentelor. Am sporit numărul de distribuitoare cu senzori pentru dezinfectarea mâinilor, atât în spațiile pentru clienți, cât și în cele pentru angajați.
Zone administrative: Protocoalele de verificare a stării de sănătate sunt efectuate la intrarea în tură a fiecărui angajat, iar în zonele în care aceștia lucrează, frecvența de curățare a fost sporită.
Astfel, atunci când oaspeții noștri vor alege să vină în oricare dintre hotelurile ANA Hotels (din București, Eforie Nord și Poiana Brașov), se vor putea bucura de serviciile turistice, cu toată încrederea în calitatea, profesionalismul și siguranța serviciilor noastre.
http://www.ms.ro/coronavirus-covid-19/

INFORMAȚII PENTRU OASPEȚI
Vă informăm că în toate hotelurile ANA se respectă reglementările privind protecția datelor cu caracter personal și a dreptului la viață privată și confidențialitate, în tot procesul de monitorizare a oaspeților.
La momentul rezervării, vă rugăm să aveți în vedere următoarele aspecte:
1. În cadrul hotelului: 
•    Consultați și respectați afișajele informative din cadrul hotelului, referitoare la măsurile de siguranță sanitară;
•    Evitați călătoriile în cazul în care aveți simptome specifice infecției cu Covid 19;
•    Oaspeții care în timpul șederii vor avea simptome respiratorii vor fi îndrumați să rămână în camerele lor, până când vor fi consultați de către un medic (conducerea hotelului se va ocupa imediat de aceasta și va oferi recomandări de igienă de bază, dacă este nevoie).
•    Personalul hotelier va promova în permanență în rândul oaspeților măsurile de curățarea mâinilor și igienă respiratorie;
•    În cazul în care, în cadrul hotelului, în rândul personalului sau oaspeților apare un caz confirmat de COVID-19, conducerea hotelului va contacta Direcția de Sănătate Publică pentru efectuarea anchetei epidemiologice și stabilirea măsurilor ce se impun.
 2. Pentru o claritate a măsurilor, vă invităm să consultați detaliile următoare:
•    igiena mâinilor înseamnă spălarea mâinilor în mod regulat și riguros cu apă și săpun și dezinfecția cu un dezinfectant de mâini pe bază de alcool; se recomandă dezinfectarea mâinilor după orice schimb de obiecte (bani, carduri de credit) cu alte persoane;
•    igiena respiratorie înseamnă acoperirea gurii și a nasului cu pliul cotului sau cu un șervețel, în caz de tuse sau strănut; șervețelul utilizat trebuie aruncat imediat într-un coș de gunoi cu capac;
 3. Tratamente cosmetice la SPA-urile din cadrul hotelurilor:
•    Accesul la aceste servicii se va realiza cu programare prealabilă, astfel încât sa se evite timpii de așteptare și formarea de aglomerări.
4. Politica de anulare
Ca răspuns la schimbarea condițiilor pieței, Ana Hotels se angajează să asigure oaspeților noștri o experiență flexibilă în această perioadă provocatoare.
Rezervările individuale pot fi anulate gratuit cu până la 2-7 zile înainte de sosire, doar în cazul în care nu sunt de tip ”Early Booking”, cu discount-uri sau pachete care sunt supuse unor condiții de plată anticipată. Eventualele anulări ale unor evenimente speciale vor fi evaluate de la caz la caz de către hoteluri. Pentru rezervările de grup, vom lucra strâns cu dvs., de la caz la caz, pentru a gestiona orice modificare sau anulare.
Dacă rezervarea dvs. a fost făcută prin intermediul unei agenții de turism online (cum ar fi booking.com, expedia.com etc.) sau printr-o altă platformă profesională de rezervări (Hotelbeds, DOTW etc.), contactați direct furnizorul de rezervări pentru modificări sau anulări.
În cazul în care un caz de COVID-19 este confirmat în cadrul hotelului, în rândul personalului sau al oaspeților, conducerea hotelului va contacta Direcția de Sănătate Publică și va lua măsurile corespunzătoare pentru a asigura siguranța generală.

SIGURANȚA TA, PRIORITATEA NOASTRĂ!